مرجع فیلم های دوبله شده سخنرانی های تد در زمینه کسب و کار، کارآفرینی

هر آنچه که مدیران کارآفرینان و صاحبان کسب وکار باید ببینند

مرجع فیلم های دوبله شده سخنرانی های تد در زمینه کسب و کار، کارآفرینی

هر آنچه که مدیران کارآفرینان و صاحبان کسب وکار باید ببینند

شما یک گیرنده هستید یا دهنده ؟

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ


مراقب روباه های  سازمان باشیم!!!!!!
.

همانطور که می دانید منابع انسانی (  همکار ، شریک یا کارمند شما ) می توانند  بهترین یا بدترین نتایج رو برای سازمان رقم بزنند .

گاهی تمامی تدابیر ما برای سازمان درست و کامل است اما بدلیل حضور افرادی که در ظاهر خوب اما در پشت پرده به ما و سازمان لطمه می زنند ، شکست می خوریم.می خواهم برای جلوگیری از این شکست در کسب و کار بگویم که مهم تر از پرداختن به مهارت و ویژگی های فنی فرد این است که به شخصیت و رفتارهای فردی و در حقیقت به دهنده یا گیرنده بودن آن ها بپردازیم.

افرادی در سازمان هستند که جمله ی معروف آن ها این چنین است :
“تو برای من چه کاری می توانی انجام دهی ؟”
و اینجا لازم است بگویم که  این روباه مکار در ظاهر فرد بسیار گرم و صمیمی و مودب اما در باطن فقط و فقط به دنبال کسب امتیاز و گرفتن موقعیت از دیگران است که همان گیرنده ها و منفعت‌طلب ها در سازمان هستند.

حتما با افرادی در محل کار یا زندگی شخصی خود آشنا شده اید که ویژگی رفتاریشان عکس گیرنده هاست . آن ها با این جمله معرفی می شوند:
“آیا می تونم برات کاری رو انجام بدم ؟”
تمامی تمرکز این دسته افراد روی ارتقا ، رشد و کمک کردن به اطرافیان است .در حقیقت در سازمان شما این افراد با جون و دل کار می کنند .شعار آن ها این است : اول سازمان و بعد خود. که این افراد همان دهنده ها هستند.
.

حال چطور می‌توانیم افراد منفعت طلب سازمان را شناسایی کنیم ؟؟؟؟؟

خبر خوب برای شما این فیلم فوق‌العاده کاربردی ست .
در این فیلم آدام گرانت ، روانشناس کار به ما یاد می دهد که چطور در کمترین زمان،شخصیت افراد را  برای استخدام،مذاکره و شراکت و ارتباطات بشناسید و بدانید برای کسب و کار شما مناسب هستند یا  خیر ؟
.

در انتهای فیلم خانم ملیحه شهرستانی، روانشناس و مشاور با تحلیل جامع و کاربردی این فیلم در کسب و کار ایران نکات کلیدی و سوالات مهم در شناخت افراد را به طور کامل آموزش می دهند.
این فیلم را مدیرانی ببینند که با استخدام،مذاکرات جدید،ارتباطات با افراد مهم و شریک شدن  می‌خواهند بازدهی خود و سازمانشان را افزایش دهند.


فیلم را به همراه تحلیل جامع از سایت ایران تداکس دانلود کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
iran tedx

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی