از میانبرها چه می توان آموخت ؟
کدام یک از ویژگی های محصول بیشترین تاثیر را برای افزایش فروش و جذب مخاطب دارد ؟
محصولی را که مردم واقعاً به آن نیاز داشته باشند چگونه باید ساخت؟
وقتی محصول ، خدمات یا کسب و کار جدیدی طراحی می کنیم زمانی تشخیص می دهیم طراحی آن خوب است که در دنیای واقعی و در عمل استفاده شود.
اگر محصول شما نتواند نیاز مشتری را برآورده کند یا مشکلی از دوش مشتری برندارد امکان فروش وجود ندارد !
بهترین و تاثیرگذار ترین راه حل برای پیدا کردن نیاز های مشتریان کمک گرفتن از خود مشتری ست
احتمالاً همدلی کردن با چیزی که مشتریها میخواهند بزرگترین نمودار مهم از موفقیت کسب و کار است.
آقای تام هولم سخنران این تد تاک نتیجه سه تا از تحقیقات جذاب خودش از سراسر جهان را به ما نشان می دهد تا به ما بگوید چطور محصول پر فروش بسازیم.در این سخنرانی کوتاه، هیوم سه مثال مفهومی از به هم رسیدن طراحی و تجربه کاربران طرح میکند، جاهایی که مردم مسیرهای دلخواه خود را به دلیل ضرورت ایجاد کردهاند. زمانی که بدانید چطور آنها را تشخیص دهید، خواهید دید که آنها همه جا هستند.